SORTIDA CLUB DIA 29-GENER-2012

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

SORTIDA CLUB DIA 29-GENER-2012

Missatge  Jordi Serra el Dl 30 Gen 2012, 11:32

EL GRUP B, vem ser 7 bicicletes desde la Plaça de l'Ermita de Sant Joan. Vem fer el itinerari que ens va enseñar el dia 15 el Xavier de Sant Climent, les trialera les meteiges menys la primera desde el cementiri del poble.
Vem anar per Sant Boi, col.legit Pau Gassol, Santa Barbara, trialera, pista fins Collet i pista dels cireres hasta Riera, camí de Can Bori per enllaçar las trialeras de Can Amat fins Brugués. esmortzar a Viladecans, entrada riera de Sant Climent, camp de beisbol. la U, Sant Boi i Sant Joan Despi, per veure ELS TRES TOMBS, avans de la 13 h.
Sortida de 35 km.
Fins el diumenge proper a Sant Marti de Montnegre. Veieu SORTIDES.

Jordi Serra

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: SORTIDA CLUB DIA 29-GENER-2012

Missatge  CESC_BC el Dt 31 Gen 2012, 13:15

Un grup A mermat per les apocalíptiques previsions de temps, amb NeuCat activat i el Conseller Puig recomenant quedar-se a casa. Finalment ni massa fred ni neu, i vam fer una bonica baixadeta pel torrent de St Iscle, cementiri de Collserola i desagradable carretera a Montcada
Esmorzar oriental sense final feliz a Montcada (Jaume ens abandona ) i pujada a la serra de Marina i trialera de pujada al turó de Galzeràn, d'on són les tres fotos següents:
https://picasaweb.google.com/cescmont/20120129_Alella#
Uns corriolets sorpresa fins a sobre d'Alella i una divertida baixada cap al poble. Agafem el tren al Masnou ràpidament. Baixo a Sants... com ha camviat tot amb les obres de l'AVE!! no sé ni trobar la sortida: resulta que m'he equivocat de parada i he baixat a Catalunya en lloc de Sants, m'ho he de fer mirar.
Fins diumenge que vé, ben abrigats
Cesc
CESC_BC

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  twostones el Dc 01 Feb 2012, 12:59

Hola amics:

Dons com en Cesc explicava, jo vaig anar fins Montcada i Reixach amb ells, no vaig tindre collons de demanar un entrepá en el xino i vaig marxar cap a Terrassa, que la maria feia la MM (després teniem un compromís).

De Montcada a Terrassa casi tot es lleugera pujada, per el Ripoll, i un petit toronet final tot arrivant a Terrassa. Fort ritme, bon entreno.

Track: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2447619

Una abraçada,

Jaume

twostones

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt